က်မႏွင့္ က်မ၏အျခားတစ္ဖက္

မွန္ထဲမွ ျမင္ေနရေသာ မိန္းမသည္ က်မကိုယ္တိုင္မွ ဟုတ္ရဲ႕လား.. က်မ၏ အျခားေသာ စိတ္ခႏၶာတစ္ခုလည္း ျဖစ္ႏိုင္ေသးသည္ မဟုတ္လား.. လွပသည္ဟု ထင္ျမင္ေသာ္လည္း ၾကည့္လိုက္မိတဲ့အခါ အ႐ုပ္ဆိုးအက်ည္းတန္ေနေသာ အခ်ိန္အခါမ်ားတြင္ က်မ ထိုမိန္းမကို နားမလည္ႏိုင္.. ငါ့႐ုပ္ဟာ ဒီလို႐ုပ္မဟုတ္ပါဘူး.. ငါ့မ်က္ႏွာဟာ ဒီလိုသုန္မႈန္ေနတာမ်ိဳး မဟုတ္ပါဘူးဟု အက်ိဳးမဲ့ျငင္းဆန္ခဲ့မိေသာ အခါတိုင္း က်မ ထိုမိန္းမကို မျမင္ခ်င္ခဲ့.. ထို႔ေနာက္ က်မ အသက္႐ွဴလို႔ မရေတာ့ပါ..

ထိုသို႔ခါးခါးသီးသီးေတြးမိတိုင္း မွန္ထဲမွ မိန္းမသည္ မွန္စမ်ားႏွင့္အတူ တစစီကဲြအက္လ်က္ ေျခေထာက္နားမွာ နာက်င္လ်က္ရွိျပန္သည္.. မွန္ကဲြစမ်ား တစစီ.. အေကာင္းအတိုင္းျဖစ္ေအာင္ ျပန္ဆက္လိုက္ဖို႔လည္းမလြယ္ကူလွဘဲ အမႈန္အစမ်ားအျဖစ္ ေသးေကြးက်ဲျပန္႔လ်ုက္ရွိ၏.. သို႔ေသာ္ က်မလက္မ်ားကို ကဲြအက္စူးရွကာ ကိုင္မိလိုက္တုိင္း ေသြးစိမ္းရွင္ရွင္က်ေစေလာက္႐ံုေတာ့ျဖင့္ ႀကီးမားပါသည္.. ထိခိုက္ေစပါသည္.. ထက္ျမက္ေနပါသည္.. မွန္ဆုိသည္မွာ ဘယ္လိုအရာဝတၱဳမ်ားပါလဲ..

က်မကိုယ္တိုင္ေတာင္ မသိေသာ ေနာက္ထပ္ က်မတစ္ေယာက္ ဒီခႏၶာကိုယ္ထဲမွာ ရွိေနလိမ့္ဦးမည္ဟု ေတြးမိသြားေသာ ေန႔မွစ၍ မွန္မ်ားကို က်မ မုန္းတီးလာမိသည္.. မွန္ၾကည့္တိုင္း အင္အားႀကီးမားေသာ.. ေကာက္က်စ္ေသာ.. ဥာဏ္မ်ားေသာ.. မလိုမုန္းထားတတ္ေသာ.. ဟန္ေဆာင္တတ္ေသာ.. ပရိယာယ္ႂကြယ္ေသာ မိန္းမတစ္ေယာက္က္ို ျမင္ေနရသည္မွာ စိတ္ခ်မ္းသာစရာ မေကာင္းဘူးမဟုတ္လား.. က်မကေတာ့ အားငယ္ေသာ အားနည္းေသာ.. ပြင့္လင္း႐ုိးသားေသာ.. ခ်စ္စဖြယ္ေကာင္းေသာ.. ကူညီတတ္ေသာ.. ယဥ္ေက်း႐ိုင္းပင္းေသာ မိန္းမပ်ိဳေလးတစ္ေယာက္သာျဖစ္သည္ဟု ကိုယ့္ကုိကုိယ္မွတ္ထင္ ခံယူထားဆဲ.. က်မႏွင့္ မွန္ထဲမွ က်မ၏ ပံုရိပ္တို႔ယွဥ္ရမည္ဆိုလွ်င္ ဘယ္သူ႔ကို သင္ သေဘာက်ႏွစ္သက္မွာပါလဲ..

မွန္မ်ားထက္စာလွ်င္ နံရံမ်ားက ပိုၿပီး႐ိုးသားသည္ဟု က်မ ထင္ျမင္ပါသည္.. နံရံမွာျပန္၍ ထင္ဟပ္ေနတတ္ေသာ အရိပ္သည္ က်မ၏ အရိပ္မဟုတ္လား.. မည္သည့္လကၡဏာ မည္သည့္သြင္ျပင္မွ မျပဘဲ က်မလႈပ္ရွားသမွ် လိုက္လံလႈပ္ရွားေနတတ္သည့္ အရိပ္.. သူ႔ကို မုန္းတီးစရာ အေၾကာင္းအခ်က္ ဘာတစ္ခုမွ မျမင္ပါ.. ကိုယ့္ထင္ျမင္ခ်က္ကိုယ္ ခိုင္မာစြာ မယံုၾကည္ျခင္းကလည္း ဝမ္းနည္းနာက်င္ဖြယ္ေကာင္းမွန္း သိၾကပါရဲ႕လား.. ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ သတ္ေသျခင္းတစ္မ်ိဳးကို က်မ ျပဳလုပ္ေနမိပါၿပီ.. က်မကို တားၾကပါဦး..

မွန္ကဲြစမ်ားေၾကာင့္ နာက်င္ဒဏ္ရာမ်ားျဖင့္ က်မ ကိုယ္ေပၚမွာ ေသြးမ်ားအလူးလူးျဖစ္ေနၿပီ.. အသက္ရွဴရတာလည္း ခက္ခဲၿပီးရင္း ခက္ခဲလာေနသည္.. က်မကို ကယ္ၾကပါဦး.. မွန္ထဲမွ မိန္းမက က်မတစ္ကိုယ္လံုးကို ဒဏ္ရာမ်ားျဖင့္ ေသေစလ်က္ က်မေနရာမွာ အစားထိုး ဝင္ေရာက္ဖို႔ ႀကိဳးစားေနၿပီ.. မျမင္ၾကဘူးလား.. မေတြ႔ၾကဘူးလား.. က်မ ကိုယ့္ကိုကုိယ္ မယံုၾကည္ေတာ့ေအာင္လည္း သူက ေသြးထိုးေနတာကို မသိၾကဘူးလား.. မတားၾကဘူးလား.. က်မဘက္ကဟု ယံုၾကည္ထားေသာ နံရံေပၚမွ က်မ၏ အရိပ္ကလည္း လဲၿပိဳက်ေနရာမွ ျပန္ထဖို႔ မႀကိဳးစားဘဲ က်မလိုပင္ အားငယ္ထိတ္လန္႔ေနေတာ့ ဘယ္သူ႔ကို က်မအားကိုးရေတာ့မွာလဲကြယ္..

အသက္ရွဴလို႔မရေတာ့ပါ.. ေသြးအလူးလူးျဖင့္ ေမာေမာပန္းပန္းျဖင့္ က်မေသရေတာ့မွာလား..
ဒါေပမယ့္ တစ္ခုေတာ့ က်မသိခ်င္ေနေသးသည္..
က်မႏွင့္ မွန္ထဲမွ က်မ၏ ပံုရိပ္တို႔ယွဥ္ရမည္ဆိုလွ်င္ ဘယ္သူ႔ကို သေဘာက်ႏွစ္သက္မွာပါလဲ..
ဒီေမးခြန္းကို မေမွ်ာ္လင့္ဘဲ အေမးခံလိုက္သည့္အတြက္ အသက္ရွဴလို႔ မရျဖစ္သြားတယ္ဆိုလွ်င္ေတာ့ ေတာင္းပန္ခဲ့ပါရေစ..

No comments:

your comment please

Powered by Blogger.