Pastle ပန္းခ်ီကားေရးမယ္

ပန္းခ်ီဆဲြတဲ့အခါ သံုးတဲ့မီဒီယံေတြ အမ်ားႀကီးရွိတယ္.. တစ္ခ်ိဳ႕ကေရေဆး တစ္ခ်ိဳ႕ကဆီေဆး.. ေနာက္ Arcylic.. ကၽြမ္းက်င္ရာေပါ့ေလ.. နန္းညီကေတာ့ Pastle ကို ေသခ်ာဆဲြတတ္တယ္.. သူ႔သေဘာတရား သူ႔အႏွစ္သာရမိေအာင္ ဆဲြႏိုင္တယ္လို႔ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ေတာ့ ထင္တာပဲ.. တျခားမီဒီယံထက္စာရင္ ဒါကိုပဲပိုကၽြမ္း ပိုသေဘာက်တယ္.. အခုလည္း ပတ္စတယ္ဆဲြနည္းေလး နည္းနည္းေျပာျပခ်င္လို႔.. ဒါေပမယ့္ ကိုယ္တိုင္ ပံုဆဲြတုန္းက တစ္ဆင့္စီဓာတ္ပံုမရိုက္ထားမိတာနဲ႔.. တျခားသူဆီကပဲ ပံုကို ယူလိုက္ေတာ့တယ္.. http://www.bradleygallery.co.uk/ ဆီကပါ.. ဒါေပမယ့္ ေရးနည္းအဆင့္ဆင့္ကိုေတာ့ နန္းညီသိသလို ေျပာျပေပးပါမယ္.. အားလံုးအတြက္. . း) Peace!!

ပတ္စတယ္က သူ႔စကၠဴသပ္သပ္ရွိပါတယ္.. တျခား ေရေဆးစကၠဴတို႔ ဘာတို႔နည္းလည္းဆဲြလို႔ရတယ္ဆိုေပမယ့္ ပတ္စတယ္စကၠဴက ပိုထူၿပီး ပိုက်စ္ပါတယ္.. ေရေဆးစကၠဴေလာက္လည္း ျဗဳတ္ေလးေတြမမ်ားဘူး.. အေရာင္လည္းပါတတ္တယ္.. ျပာတာတာေလး.. ၀ါက်င့္က်င့္ေလး.. စိမ္းဖန္႔ဖန္႔ေလး စသျဖင့္ေပါ့ေလ.. လိုအပ္တာေတြကေတာ့ ပတ္စတယ္ေတာင့္ေတြပါတဲ့ဗူး.. မီဒီယံအျဖစ္ ထင္းရွဴးတာပင္တိုင္ ဒါမွမဟုတ္ ဆီေဆးပန္းခ်ီဆဲြရင္သံုးတဲ့ ငါးႀကီးဆီကို သံုးရပါတယ္.. မသံုးခ်င္လည္းရတယ္.. ေနာက္ အဆံုးသတ္သြားရင္ တစ္ခ်ိဳ႕က lacqure မႈတ္ၾကတယ္.. ကားေတြ စက္ဘီးေတြမွာမႈတ္တတ္တဲ့ မႈတ္ေဆးဗူးမ်ိဳး အၾကည္ကိုေျပာတာပါ.. တစ္ခ်ိဳ႕ကလည္း မမႈတ္ဘူး.. ဘယ္လိုျဖစ္ျဖစ္ရပါတယ္..


ပထမဆံုး စကၠဴေပၚမွာ ခဲေကာက္လိုက္ပါမယ္.. ပန္းသီးပဲဆိုၾကပါစို႔.. ေကာက္ၿပီးရင္ ပန္းသီးအလံုးေလးကို အေရာင္ျဖည့္မယ္.. ပတ္စတယ္ရဲ႕သေဘာက အေမွာင္ေရာင္ အခံေရာင္ေတြကို အရင္ျဖည့္ရတယ္.. ၿပီးမွ အလင္းတင္တယ္.. ဒါေပမယ့္အလင္းဆံုးေနရာ ဥပမာ ျဖဴေနတဲ့ေနရာဆိုရင္ေတာ့ ခ်န္ဆဲြေလ့ရွိၾကတယ္.. ပံုကိုၾကည့္မယ္ဆိုရင္ မူလစကၠဴအေရာင္ကိုက ၀ါဖန္႔ဖန္႔.. ပန္းသီးကိုခပ္ေမွာင္ေမွာင္အရင္ျဖည့္ၿပီးမွ အ၀ါေတြတင္တာျမင္ရမယ္..



ေနာက္ေတာ့ သူ႔ပန္းသီးရဲ႕အေသြးေရာင္ေတြရေအာင္ ေရးယူပါတယ္.. ခု ဒီပံုကိုယူထားတဲ့ ၀ဘ္မွာေတာ့ ပန္းခ်ီဆရာက မီဒီယံသံုးတာကိုေျပာမသြားဘူး.. နန္းညီကေတာ့ သံုးေလ့ရွိတယ္.. အေရာင္ေတြအရင္ျဖည့္လို႔ျပည့္ၿပီဆိုရင္ ျခစ္ထားတဲ့ပတ္စတယ္အစင္းအစင္းေတြ ေပ်ာက္ေအာင္ရယ္.. ၿပီးေတာ့ tone အဆင့္ေတြ ေျပေအာင္ရယ္.. တာပင္တိုင္ေလးကို စုတ္တံနဲ႔နည္းနည္းစြတ္ၿပီး အေပၚကေနပြတ္ပစ္လိုက္တယ္.. နည္းနည္းပါတယ္ဆိုရံုေလး တို႔ၿပီးယူရတာပါ.. ၿပီးေတာ့ စုတ္တံနဲ႔ ပတ္စတယ္ေတြေပၚမွာ အေျခာက္ပြတ္ရတာေပါ့.. တာပင္တိုင္က အေျခာက္ျမန္တာေၾကာင့္ အခုေနာက္ပိုင္း ငါးႀကီးဆီကိုေျပာင္းသံုးျဖစ္တယ္.. သူကပိုေစ်းႀကီးတယ္.. သူ႔ကိုသံုးေတာ့ ပိုၿပီးလုပ္ရကိုင္ရေကာင္းတယ္.. တစ္ခုပဲ.. အေျခာက္ေႏွးေတာ့ အဲလိုပြတ္ၿပီး အေရာင္ျဖည့္ၿပီးတဲ့အခါ ၂ နာရီေလာက္ အေျခာက္ေစာင့္ၿပီးမွ အေပၚက ပတ္စတယ္ျပန္ျခစ္လို႔ရတယ္..




ေနာက္ေတာ့ ပန္းသီးရဲ႕အရင့္ဆံုးအေရာင္ အနီေတြကိုျဖည့္ပါတယ္.. ထိပ္ပိုင္းနားကအစိမ္းေတြ အညွာတံအခ်ိဳင့္ေလးေတြ.. ေနာက္ခံကအေမွာင္ေတြ အရိပ္ေတြကို ျဖည့္တယ္.. တဆင့္ဆီျဖည့္သြားရင္းနဲ႔ အလင္းေတြကိုေနာက္ဆံုးတင္ၿပီးေတာ့.. ပန္းသီးေလးရပါၿပီ.. ဒီပံုထဲမွာဆိုရင္ သူက ေနာက္ခံေတြကို လက္ေခ်ာင္းကိုသံုးတယ္ေျပာထားပါတယ္.. ပတ္စတယ္ေတာင့္နဲ႔ျခစ္လိုက္ လက္ေလးနဲ႔ပြတ္လိုက္ဆုိေတာ့ အစင္းရာေတြ မေပၚဘူးေပါ့.. ခုနေျပာသလို တာပင္တိုင္နဲ႔ပြတ္ေရးလည္းရတယ္.. ေနာက္ခံက ေျပာင္ေခ်ာနဲ႔ အေရွ႕ပန္းသီးေလးကသာ ပန္းသီးရဲ႕သေဘာျဖစ္တဲ့ အစင္းအစင္းေလးေတြ ပါေနတာမ်ိဳး.. အားလံုးၿပီးရင္ေတာ့ လိုက္ကာမႈတ္မယ္.. သေဘာကဘာလဲဆိုေတာ့ ပတ္စတယ္ကားဆိုတာ ေဆးေတြျခစ္ၿပီးတင္ထားတာျဖစ္လုိ႔ ပြတ္ထိပါမ်ားရင္ ေဆးေတြပ်က္မယ္.. ဒီေတာ့ အေပၚက လိုက္ကာအၾကည္မႈတ္လိုက္ရင္ ၾကာရွည္လည္း ထိန္းသိမ္းရာေရာက္တယ္.. ေဆးလည္းမကြာ.. အေရာင္ေတာင္ ပိုတက္လာေသးလို႔ နန္းညီကေတာ့ မႈတ္ေလ့ရွိပါတယ္..





ပတ္စတယ္ရဲ႕အရသာ သေဘာက ဘာလဲဆိုေတာ့.. ေလထဲမွာရွိတဲ့ ပတ္၀န္းက်င္မွာရွိေနမယ့္ အေရာင္ေတြကို ကူးၿပီးေရးတာမ်ိဳး.. ဥပမာ ဒီပန္းသီးပံုမွာကိုပဲ.. ပန္းသီးကုိယ္ထည္ထဲမွာ ေအာက္ကၾကမ္းျပင္အေရာင္ အခံအစိမ္းေရာင္ေလး နည္းနည္းထည့္ျခစ္လိုက္တာျဖစ္ျဖစ္.. ေျပာင္လက္ေနတဲ့အလင္းျဖဴျဖဴေလးနားမွာ ခရမ္းေရာင္ေလးနည္းနည္း ဖတ္ဖတ္ဆို ျခစ္လိုက္တာျဖစ္ျဖစ္.. အဲဒါမ်ိဳးေလးေပါ့.. တကယ္ေတာ့ ခရမ္းေရာင္ကမပါဘူး.. တကယ့္ပန္းသီးကို သြားၾကည့္လည္း မပါဘူး.. ဒါေပမယ့္ ေလထုမွာလည္းအေရာင္ေတြရွိတယ္ဆိုတဲ့သေဘာကို သူကဖမ္းၿပီးေရးရတာမ်ိဳး.. နန္းညီရဲ႕ flame ပန္းခ်ီကားမွာဆို လိေမၼာ္ေရာင္ ပန္းပြင့္ေတြထဲမွာ အျပာေတြထည့္ျခစ္ထားတာ.. မီးေတာက္သေဘာျဖစ္ေအာင္လည္းပါတယ္.. ၿပီးေတာ့ အဲဒိမရွိတဲ့အေရာင္ကို ထည့္ေရးတာမ်ိဳး.. အဲလိုေပါ့ေလ.. ပတ္စတယ္ကားေရးတိုင္း အဲ့အရသာေလးရေအာင္ ေရးေလ့ရွိပါတယ္.. ေနာက္ၿပီး ပတ္စတယ္ရဲ႕သေဘာကိုက hatch လို႔ေခၚတဲ့ အစင္းျခစ္ေလးေတြ.. အဲဒါေလးေတြကၾကည့္လွတာ.. အဲ့ဒါေလးေတြကအရသာရွိတာ.. အစင္းျခစ္တိုင္းဟာ ထင္သလိုျခစ္လိုက္တာမ်ိဳးမဟုတ္.. သူ႔လိုင္းနဲ႔ သူ႔ဦးတည္ရာ direction နဲ႔ အစီအစဥ္တက်လွေနတာမ်ိဳးပါ.. ေနာက္ သူက ဗူးထဲပါတဲ့အေရာင္ေတြကိုသာ သံုးရတာ.. မပါတာေတြကိုစပ္ယူဖို႔မလြယ္ေတာ့.. အေရာင္တိုင္းဟာ အားရွိေနတယ္.. ေျပေရာေနတာမ်ိဳးမလာဘူး.. အစင္းျခစ္ေလးေတြတစ္ခုနဲ႔တစ္ခု ထပ္ၿပီးမွသာ အေရာင္အသစ္တစ္ခုျမင္လာရတယ္.. ဒါေပမယ့္ ေသခ်ာၾကည့္ရင္ ေနာက္ကြယ္မွာ အစင္းျခစ္ေတြရွိေနတာပဲ.. Hatch ဟာ ပတ္စတယ္ရဲ႕အသက္လို႔ပဲ ဆိုၾကပါစို႔..

ကဲ.. ပတ္စတယ္ဗဟုသုတနဲ႔ ပတ္စတယ္ပန္းခ်ီကားေတြ ၾကည့္တတ္ၿပီး ေပ်ာ္ၾကပါေစ.. ..

12 comments:

  1. ညီမေလးေရ အလည္လာတယ္ေနာ္ ပံုေလးေတြသေဘာက်လို႔ မသြားၿပီ :)

    ReplyDelete
  2. သားတုိ႔ကေတာ့ ဓါးနဲ႔ဆြဲတာကို သေဘာက်တယ္။ ဓါးနဲ႔ ဓါးနဲ႔။

    ReplyDelete
  3. ေသေသခ်ာခ်ာေလ့လာသြားပါတယ္ ပို႔တစ္ရာျပည္႔တဲ႔ေန႔က်ရင္ တခုတခုအမွတ္တရေရးပို႔ပါရေစ

    ReplyDelete
  4. ပန္ူးသီးဘဲသေဘာက်တယ။္

    ReplyDelete
  5. နားလည္သလိုလို မလည္သလိုလိုနဲ႔
    ဖတ္သြားတယ္ တားတို႕က ေ၀းတာကုိး
    ဆိုက္ကားသြားငွားလိုက္ဦးမယ္။ း)
    လာပါဦး ဆရာေညာင္မ်ိဳးေရ း)

    ReplyDelete
  6. ပတ္စတယ္နဲ႔ ဆြဲေပးတဲ့ဗုိလ္ခ်ဳပ္ပံုေတြလဲ မ်ားလွျပီ...:(

    နားေတာ့မလည္ဘူးေပါ့ဟာ..ေသေသခ်ာခ်ာေတာ့ ဖတ္သြားပါတယ္။
    နားလည္တဲ့သူေတြနဲ႔ ေဆြးေႏြးေပါ့..။
    ဒါမ်ိဳးေလးေတြ မ်ားမ်ားဆက္ေရးပါလုိ႔ အၾကံျပဳခ်င္ပါတယ္။

    Mirror

    ReplyDelete
  7. နန္းညီေရ... water soluble pastel colour ေတြက.. အကို႔ရဲ့ အၾကိဳက္ဆံုးအေရာင္ေတြပါ... သူ႕အေရာင္က မစိုဘူး... ေျခာက္တယ္.. ယဥ္တယ္။
    အကိုက အဲဒီ pastel သံုးထားတဲ့ ပန္းခ်ီတစ္ခုၿပီးတိုင္း Lacquare သံုးေလ့ရွိတယ္... အဲဒါမွ ကာလာအမႈန္ေတြ မလြင့္ကုန္မွာ. .... ပန္းခ်ီကားကို ၾကာရွည္လည္း ခံေစတယ္ေလ

    ReplyDelete
  8. pastelsေတြနဲ႔ စာရြက္ေတြကိုလက္ေဆာင္ရဖူးတယ္
    ဆြဲေစခ်င္လြန္းလို႔ေပးတာကို တစ္ခါလားဆြဲၿဖစ္တယ္
    ခုမွ နန္းညီပံုေတြၿမင္ၿပီး ဘယ္နားေရာက္ေနပါလိမ့္လို႔ေတြးမိတာ
    း)
    ခုေလာက္ဆို သံုးလို႔ေတာင္ရပါေတာ့မလားမသိဘူးေနာ္

    ReplyDelete
  9. ေက်းဇူးပဲ နန္းညီေရ.. ေလ့လာစရာ တစ္ခုတိုးလာတာေပါ့ ...
    အဆက္ေလးမ်ား ရွိႏိုင္ရင္ လုပ္ပါဦး .. အေဟးေဟး

    ReplyDelete
  10. ကိုယ့္စိတ္ကူးထဲက အရာေတြကို ပန္းခ်ီနဲ႕ ပံုေဖာ္ခ်င္စိတ္ရွိတယ္ .. ဒါေပမယ့္ မတတ္ပါဘူး .. နီးနီးစပ္စပ္လည္းမရွိဘူး .. စိတ္၀င္တစားဖတ္သြားပါတယ္ နန္းညီေရ း)

    ReplyDelete
  11. အခုလိုဆိုေတာ့လဲ ေရးေတးေတးေတာ့

    ReplyDelete
  12. ေတာ္လိုက္တာ ငါ႔ညီမ... အကို႔ အႀကိဳက္ဆံုးက အခရိုင္းလစ္၊ ဒုတိယက Oil Pastel. ေနာက္ႀကံဳမွ ျပဦးမယ္ :)

    ReplyDelete

your comment please

Powered by Blogger.