မမုန္းဘူး ခ်စ္တယ္

ကၽြန္မရဲ႕ အင္မတန္ခ်စ္ရတဲ့ အစ္ကိုေတာ္ဂ်ဲဂ်ယ္က tag ပါတယ္.. ကိုယ့္ကိုယ္ကို မုန္းတဲ့ အခ်က္ ၁၀ ခ်က္တဲ့.. ကၽြန္မမွာ မေကာင္းတဲ့ အခ်က္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားရွိတယ္.. မေကာင္းဘူးမွန္းလည္း ကိုယ့္ကိုကိုယ္သိတယ္.. ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မ မမုန္းဖူးဘူး.. အဲဒါကိုက မေကာင္းတဲ့အခ်က္ပါပဲ..
ေျပာရမယ္ဆိုရင္ .. .. မေကာင္းတဲ့အခ်က္အားလံုးက ကၽြန္မကုိယ္ ကၽြန္မခ်စ္တာအေပၚမွာ အေျခခံပါတယ္..

ကၽြန္မက အတၱသိပ္ႀကီးတယ္..
ကၽြန္မကုိယ္ ကၽြန္မ သိပ္ခ်စ္တယ္.. တကိုယ္ေကာင္းဆန္တယ္.. ဘာမဆို ကၽြန္မ မနာရေအာင္ ေတြးတတ္တယ္.. သူမ်ားေတြအတြက္ လုပ္ေပးကုိင္ေပးတာမ်ိဳးရွိေပမယ့္ ကၽြန္မနစ္နာမယ့္ ကိစၥမ်ိဳးဘယ္ေတာ့မွ မလုပ္ပါ.. ကၽြန္မကုိယ္ကၽြန္မ အလြန္သနားတတ္ပါတယ္..

ကၽြန္မက လူေတြကို မယံုဘူး..
လူေတြကို အလြယ္တကူ ခ်စ္တတ္ပါတယ္.. ဒါေပမယ့္ ယံုဖို႔ၾကေတာ့ ခက္တယ္.. ကိုယ္ခ်စ္တဲ့သူတစ္ေယာက္က ေျပာင္းလဲသြားလည္း အစကတည္းက မယံုၾကည္ထားေတာ့ ကၽြန္မသိပ္မခံစားရဘူးေပါ့..
လူတစ္ေယာက္ကို ယံုယံုၾကည္ၾကည္ခ်စ္လိုက္ရင္ သူေျပာင္းလဲသြားတဲ့အခါ ကၽြန္မခံစားရမယ့္ ေ၀ဒနာကို ေၾကာက္ပါတယ္.. အဲ့ ေ၀ဒနာကို ခံစားရမယ့္ ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မ သနားပါတယ္.. ဒါေၾကာင့္ ဘယ္သူ႔ကိုမွ တကယ္ ၁၀၀% ယံုၾကည္ၿပီး မခ်စ္ဖူးပါ..

ကၽြန္မက ဟန္ေဆာင္တတ္တယ္..
ကၽြန္မ ဟန္ေဆာင္သိပ္ေကာင္းပါတယ္.. ကၽြန္မခံစားေနရတာေတြ.. ကၽြန္မမွာ ျဖစ္ေနတာေတြကို မျဖစ္သလို မဟုတ္သလို ဟန္ေဆာင္တတ္တယ္.. ကၽြန္မမွာ မရွိတဲ့ခံစားခ်က္ေတြကို တကယ္ရွိေနသလို ဟန္ေဆာင္တတ္တယ္.. အက်ိဳးဆက္အေနနဲ႔ ဟန္ေဆာင္ေနတဲ့သူေတြကို ကၽြန္မအလြယ္တကူ သိတတ္တယ္..

ကၽြန္မက လိမ္တတ္တယ္..
ကၽြန္မ လိမ္တာသိပ္ေတာ္တယ္.. လုပ္ရပ္ေတြနဲ႔ ပတ္သက္ရင္ေတာ့ ကၽြန္မ အမွန္အတိုင္းေျပာတတ္တယ္.. လိမ္ညာမႈနဲ႔ေတာ့ ကၽြန္မ ဘာတစ္ခုကိုမွ အရမယူတတ္ပါ.. ဒါေပမယ့္ ခံစားခ်က္ေတြကိုလိမ္တယ္.. ရင္းႏွီးသူေတြကိုလည္း တစ္ခါတရံလိမ္တယ္.. မရင္းႏွီးသူေတြကိုလည္း အလြယ္တကူလိမ္တယ္.. ဘယ္ေလာက္မ်ားလည္းဆို တစ္ခါတေလမွာ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ေတာင္ ငါလိမ္ေနတာလား တကယ္လားလို႔ မသိေတာ့တဲ့အထိပဲ..

ကၽြန္မက မနာလိုတတ္ဘူး..
ပစၥည္းေတြနဲ႔ ပက္သက္ရင္ မနာလိုတာနည္းေပမယ့္.. ကၽြန္မလိုခ်င္ေပမယ့္ မရႏိုင္တဲ့ အခြင့္အေရး.. ကၽြန္မလိုခ်င္ေပမယ့္ ဘယ္လိုမွ မျဖစ္ႏိုင္တဲ့ဘ၀ .. အဲဒါေတြကို မနာလိုဘူး.. ကၽြန္မေသသြားတဲ့ေနာက္ အသက္ရွင္က်န္ေနခဲ့မယ့္ သူေတြကို မနာလိုဘူး... ကၽြန္မမႀကိဳက္တာေတြကို စီမံႏိုင္စြမ္းရွိတဲ့ ကံၾကမၼာဆိုတာကို ကၽြန္မ မနာလိုပါ..

ကၽြန္မက မခ်စ္တတ္ဘူး..
မသိတဲ့သူေတြက ကၽြန္မ အခ်စ္ႀကီးတယ္ထင္ၾကတယ္.. တကယ္က ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မကလဲြၿပီး သူမ်ားကို မခ်စ္တတ္ဘူး.. သူမ်ားကိုခ်စ္တယ္ဆိုရင္လည္း အဲဒါ အေၾကာင္းရွိလို႔.. သူ႔ကိုခ်စ္ေနရတာကို ကၽြန္မေက်နပ္ေနလို႔ သူ႔ကိုခ်စ္ရတာ ကၽြန္မ ေပ်ာ္ေနလို႔.. ကၽြန္မကိုယ္ ကၽြန္မ စိတ္ခ်မ္းသာေအာင္ထားတဲ့အေနနဲ႔ ခ်စ္တာ..

ကၽြန္မက စိတ္အေျပာင္းအလဲျမန္တယ္..
ေၾကာက္စရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ကို အေျပာင္းအလဲျမန္ပါတယ္.. အထူးသျဖင့္ လူေတြနဲ႔ပတ္သက္ရင္ေပါ့... ကၽြန္မ အႀကိဳက္ဆံုးအစားအစာ.. အႀကိဳက္ဆံုးအေရာင္ကေျပာင္းလဲဖို႔ခက္ေပမယ့္ ကၽြန္မအႏွစ္သက္ဆံုး လူကေတာ့ စကၠန္႔ပိုင္းအတြင္းမွာကိုပဲ ေျပာင္းသြားႏိုင္ပါတယ္..
အဲဒါနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ကၽြန္မျပန္ရတဲ့ စကားကေတာ့ “သစၥာမရွိဘူး” ဆိုတာပါပဲ..

ကၽြန္မက လူေတြကိုအထင္ေသးတတ္တယ္..
လူေတြကို ကၽြန္မ မခ်စ္ဘူး.. လူတစ္ေယာက္ကို အလြယ္တကူ အထင္ေသးတတ္တယ္.. အလြယ္တကူလည္း အထင္ႀကီးတတ္တယ္.. ကံေကာင္းစြာနဲ႔ပဲ ကၽြန္မအထင္ေသးတဲ့သူေတြက တကယ္ကိုပဲ ကၽြန္မထက္ ညံ့တဲ့သူေတြျဖစ္ေနတတ္ၿပီး ကၽြန္မအထင္ႀကီးတဲ့သူေတြကလည္း အရည္အခ်င္းရွိတဲ့သူေတြ ျဖစ္ေနတတ္တယ္..

ကၽြန္မက ဂရုမစိုက္တတ္ဘူး..
သူမ်ားေတြေျပာတာကို ကၽြန္မ ဂရုမစိုက္တတ္ဘူး.. တစ္ခါတေလ ေစတနာစကားေတြကို လ်စ္လ်ဴရႈတယ္.. သတိေပးစကားေတြကို မထီမဲ့ျမင္ျပဳတတ္တယ္.. ကၽြန္မကိုယ္ ကၽြန္မပဲ ယံုတဲ့အတြက္ ကၽြန္မစိတ္ထဲရွိတဲ့ အတိုင္းေတြပဲ လုပ္တတ္တယ္..

ကၽြန္မက ပိုက္ဆံမက္တယ္..
ပိုက္ဆံဟာ ဘ၀လံုၿခံဳမႈေတြထဲက အခ်က္တစ္ခ်က္ဆိုတာ ကၽြန္မအျပည့္အ၀ ယံုၾကည္ပါတယ္.. သက္မဲ့ေတြထဲမွာ ကၽြန္မအခ်စ္ဆံုးက ပိုက္ဆံပဲ..

ကၽြန္မရဲ႕ အက်င့္ဆိုးေတြပါ.. တကယ့္ကိုပဲ ၁၀ ခ်က္ကြက္တိပဲ စဥ္းစားလို႔ရတယ္.. က်န္တာေတြက အဲ့ဒိ ၁၀ ခ်က္ကေန ခဲြထြက္လာတဲ့.. ဆင့္ပြားေတြပဲ.. အဲ့ဒီအက်င့္ေတြ မေကာင္းဘူး .. ကၽြန္မသိပါတယ္.. ဒါေပမယ့္ အဲဒိအက်င့္ေတြရွိလို႔ဆိုၿပီး ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မေတာ့ မမုန္းဖူးပါ.. ကိုယ့္ကိုကိုယ္ တန္ဖိုးမထားတတ္တဲ့.. ကိုယ့္ကိုကုိယ္ မသိတဲ့ သူေတြကိုေတာ့ ကၽြန္မမုန္းပါတယ္..
ကၽြန္မကုိယ္ကၽြန္မကေတာ့ ခ်စ္ခင္ဆဲ ႏွစ္သက္ဆဲ တန္ဖိုးထားဆဲပါပဲ..

2 comments:

  1. ညီ့ထပ္ အကိုက အတၱႀကီးတယ္
    လူေတြကိုေတာ့ မယံုဘူး၊ ဒါေပမဲ့
    ကိုယ့္သူငယ္ခ်င္းေတြ အေပၚေတာ့ အႁကြင္းမဲ့ယံုတတ္တယ္
    ဟန္ေဆာင္တတ္ေအာင္ ညီ့ဆီလာသင္ရမယ္။
    လိမ္လဲ မလိမ္တတ္ဘူး၊ လိမ္ရင္ ေပၚလြန္းလို.
    လိမ္မေနေတာ့ဘူးေလ။
    အူတိုခ်က္က ဘာပဲျဖစ္ ကိုယ့္အတြက္
    လုပ္ေပးတာဆိုရင္ တခုတည္းပဲရွိေစခ်င္။
    ခ်စ္တာေတာ့ ဆန္.က်င္ဘက္ပဲ ဟီဟိ
    စိတ္လဲ အေျပာင္းအလဲ မျမန္တတ္ဘူး ႀကိဳးစားရဦးမယ္။
    ဘယ္လူကိုမွ မထင္မႀကီးသလို အထင္လဲမေသးဘူး။
    ဒါေတာ့တူတယ္ ဂရုမစိုက္ခ်က္ကေတာ့ ရပ္ကြက္ထဲမွာ နာမည္ႀကီးပဲ။
    ေနာက္ဆံုးအခ်က္ကေတာ့ လံုး၀ဆန္.က်င္ဘက္ပဲ။
    ဟီဟီ ၀င္ဖြသြားတယ္။

    ReplyDelete
  2. ယုံၾကည္ခ်က္ေတြ ခံယူခ်က္ေတြ လူတုိင္းမွာရွိပါတယ္ ဒါေပမယ့္ အဲဒါေတြေပၚမွာအစြန္း ေရာက္သြားရင္ေတာ့မေကာင္းဘူး ထင္ပါတယ္။ တူညီတဲ့ အခ်က္ေတြ ရွိခဲ့ဘူးပါတယ္ ဒါေပမယ့္ အခ်ိန္ဆုိတဲ့ကာလ တစ္ခုက ျပဳျပင္ေပးသြားတယ္ ေတြ႔ႀကံဳခံစားခဲ့ရတာေတြက လည္း ငါဘာလုိ႔ ဒီလုိခံယူမိပါလိမ့္ လုိ႔ ေနာင္မွရတဲ့ ေနာင္တ တစ္ခုျဖစ္ေစခဲ့ပါတယ္။ ငါသာသူ႔ေနရာမွာ ဆုိရင္ ဘယ္လိုေနမလဲ ဆုိတာေလးကုိ စဥ္းစားၾကည့္ပါ။ ဒီအက်င့္ဆုိးေတြ (ညီေျပာတာေနာ္ ဒီလုိ) ေၾကာင့္ကုိယ့္ကုိကုိယ္ မမုန္းတာေကာင္းပါတယ္ ဘာလုိ႔လဲဆုိေတာ့ တစ္ခ်ဳိ႕က အဲဒါေတြေၾကာင့္ ကုိယ့္ကုိကိုယ္ သိမ္ငယ္မႈ အားငယ္မႈေတြ နဲ႔ ဘ၀ဆုိတာကုိ နာၾကည္းသြား တတ္ၾကလုိ႔ပါ။

    ReplyDelete

your comment please

Powered by Blogger.