အ၀ါေရာင္

ဒီေန႔ကၽြန္မ စက္ဘီးစီးျဖစ္သည္။ လူသူရွင္းလင္းေနေသာ ေဘာလံုးကြင္းေဘး ပတ္လမ္းေလးအတိုင္း .. ၄ ပတ္ ၅ ပတ္ ၆ ပတ္ ..။ သစ္ပင္အုံ႔အံု႔နဲ႔ လမ္းလွလွေလးရယ္၊ တိတ္ဆိတ္မိႈင္းရီတဲ့ ညေနရယ္၊ ဆဲြညိႈ႕တတ္တဲ့ တိမ္ထုေတြရယ္ေၾကာင့္ ကၽြန္မစိတ္ေတြ ေမ်ာလြင့္ရီေ၀လာရသည္။ သစ္ပင္ေတြ ေခါင္းေပၚမွာ အုပ္ဆိုင္းေနရာက ဘြားကနဲ တိမ္ေတြကို ျမင္လိုက္ရတဲ့အရသာကို ကၽြန္မ မက္ေမာတိမ္းမူးေနခဲ့တာ။ ေဟာ ဟိုမွာ .. တိမ္ေတြ၊ တေရြ႕ေရြ႕နဲ႔ ေမ်ာေနလိုက္ၾကတာ။ ေပါ့ေပါ့ပါးပါးနဲ႕ပဲ သြားခ်င္ရာ သြားေနလိုက္ၾကတာေနာ္။

စက္ဘီးကို ခဏရပ္ၿပီး ကြန္ကရစ္လမ္းေဘးေလးမွာ ကၽြန္မခဏထိုင္လိုက္သည္။ နင္းေနတုန္းက မသိသာေပမယ့္ ကၽြန္မေတာ္ေတာ္ေမာဟိုက္ေနၿပီ။ အင္းေလ .. ဘယ္ႏွခါမွန္းမသိ စိတ္မွတ္မဲ့နဲ႔ ကၽြန္မစက္ဘီးကို ပတ္စီးေနမိတာ။ နားၾကပ္မွ ၾကားေနရတဲ့သီခ်င္းက ကၽြန္မအလြန္ႀကိဳက္တဲ့ သီခ်င္း။ “ကံၾကမၼာရဲ႔ မီးေတာက္ ၀ိုင္းလို႔ရူး .. ေသာကမ်ားထဲ ေလွ်ာက္ခဲ့ရူး .. အႏိုင္လိုခ်င္္ခဲ့တဲ့ အရႈံးနဲ႔ရူး.. ..” ။ အယ္ေနာင္း၏အသံက စဲြမက္ဖြယ္ေၾကေၾကကဲြကဲြ။ ကၽြန္မ သူ႔အသံကို သိပ္ခ်စ္တာပဲ။ စကားသံ၀ဲ၀ဲေတြကို ကၽြန္မသိပ္သေဘာက်သည္ေလ။

ျပာရီမိႈင္းညိဳ႕တဲ့ ညေနခင္းမွာ ကၽြန္မရဲ႕စက္ဘီးအ၀ါေရာင္ေလးက ထင္းလင္းလွပေနသည္။ အ၀ါေရာင္ကို ေရြးခဲ့မိျခင္းအတြက္ ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မ ေက်နပ္သြားပါသည္။ ခုလိုညေနမ်ိဳးမွာ ဒီစက္ဘီးအ၀ါေလးကိုစီးရတာ ကဗ်ာဆန္တာေပါ့ဟု ခပ္ေၾကာင္ေၾကာင္ေတြးလိုက္မိ၏။ လြန္ခဲ့တဲ့ ၂ ႏွစ္က စက္ဘီးေလး၏ ခ်ိန္းဖံုးေနရာမွာ IC အဖဲြ႔၏ တံဆိပ္စတစ္ကာကို ကပ္ထားခဲ့ဖူးသည္။ ကၽြန္မ၏ ပထမဆံုးခ်စ္သူက ကပ္ေပးခဲ့တာဟု မွတ္မိေနေသးသည္။ သူေရာ ကၽြန္မပါ ႀကိဳက္ႏွစ္သက္ေသာ အဖဲြ႔လည္းျဖစ္၊ မူရင္းေခြ၀ယ္မွ ရေသာစတစ္ကာေလးလည္းျဖစ္သျဖင့္ ထိုစတစ္ကာေလးကပ္ရျခင္းကို ကၽြန္မအေတာ္ပင္ ေက်နပ္ခဲ့ေသးသည္ပဲ။ ေနာက္ေတာ့လည္း စတစ္ကာေလးက ဟိုကြာ ဒီကြာႏွင့္မို႔အရုပ္ဆိုးလာသည္။ IC ခ်စ္သူနဲ႔လည္း အခန္႔မသင့္မႈေတြ မတိုက္ဆိုင္မႈေတြ အမ်ားႀကီးနဲ႔ လမ္းခဲြခဲ့ရ၏။ ေနာက္တစ္ႏွစ္မွာ စက္ဘီးတစ္စီးလံုးကို ေဆးျပန္မႈတ္ဖို႔လုပ္ေတာ့ ကၽြန္မ၏ ဒုတိယခ်စ္သူက ကူညီေပးခဲ့သည္။ သူ႔ခမ်ာ စတစ္ကာေနရာက ေကာ္ရာအစြန္းအထင္းေတြကို အေတာ္ပင္ တိုက္ခၽြတ္ေဆးေၾကာပစ္ခဲ့ရရွာသည္။ သူအလုပ္ပိုသြားရတာကိုၾကည့္ရင္း ဒီလိုခြာရခက္မွန္းသိရင္ မကပ္ခဲ့ပါဘူးဟု ကၽြန္မေနာင္တရခဲ့မိေသး၏။ စက္ဘီးကိုပန္းေရာင္ေလး ေျပာင္းရင္လွမွာပဲ ဟု သူကေျပာခဲ့ေသးေသာ္လည္း ကၽြန္မလက္မခံခဲ့။ ဟင့္အင္း -- အ၀ါပဲထားပါ။ ကၽြန္မအ၀ါေရာင္ပဲႀကိဳက္တယ္။ ေဆးေရာင္မွိန္သြားတိုင္း အသစ္ထပ္ထပ္ မႈတ္ေပမယ့္ အေရာင္ကိုေတာ့ ကၽြန္မဘယ္ေတာ့မွ မေျပာင္းခဲ့။ အ၀ါကိုပဲ အၿမဲေရြးခ်ယ္ခဲ့သည္။

ခုလိုအခ်ိန္မ်ိဳးက်မွ ကၽြန္မအေရာင္ေရြးတာသိပ္မွန္တာပဲဟု ကိုယ့္ကိုကိုယ္ခ်ီးမြမ္းမိပါသည္။ ပန္းေရာင္ႀကိဳက္ေသာ သူတစ္ေယာက္ အခုဘယ္ကိုေရာက္ေနလဲ။ လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက စက္ဘီးအ၀ါကို အေရာင္ေျပာင္းဖို႔အႀကံေပးၾကသည္။ အ၀ါဆိုတာ အတၱရဲ႕ကိုယ္စားျပဳအေရာင္၊ မနာလိုျခင္းကို ေဖာ္ျပတဲ့အေရာင္မို႔လို႔ မႀကိဳက္ၾကတာမ်ားလား။ “နင္လိုမိန္းမကေတာ့ လူနဲ႔လိုက္ပါတယ္..ႀကိဳက္ေတာ့လည္းအ၀ါ”တဲ့။ အဲဒိစကားသံေတြနဲ႔ အဲဒိအျမင္ေတြနဲ႔ ကၽြန္မစက္ဘီးကို ဟိုအရုပ္၊ ဒီအရုပ္၊ ဟိုစာတန္း၊ ဒီစာတန္းေတြ ကပ္ဖို႔ ေျပာၾကေပမယ့္ အ၀ါကို သီးသန္႔ရွိေစခ်င္တာအျပင္ ခြာရခက္တဲ့အရာေတြကို ကၽြန္မမုန္းတာေၾကာင့္ စက္ဘီးေလးကို ဒီအတိုင္း အ၀ါသန္႔သန္႔ေလးသာ ထားျဖစ္ခဲ့ပါသည္။

ညေနက ေတာ္ေတာ္ေမွာင္လာၿပီ။ ေမေမစိတ္ပူေနမလားမသိ။ အိမ္ျပန္သင့္ၿပီဟု ထင္တာပဲ။ စိတ္က ျပန္သင့္ၿပီဟု ေတြးေနေသာ္လည္း ကၽြန္မ ထိုင္ရာက မထမိပါ။ တိမ္ေတြေအာက္မွာ၊ ညေနရဲ႕ေလေျပၾကားမွာ၊ တျခားဘာသံမွ မရွိဘဲ အယ္ေနာင္းရဲ႕အသံတစ္ခုပဲၾကားေနရတာကို ကၽြန္မႏွစ္သက္ေနၿပီေလ။ သူ႔အသံက ကၽြန္မကို ဘယ္အခ်ိန္ျဖစ္ျဖစ္ ညိႈ႕ယူႏိုင္စြမ္းပါသည္။

“ေဟ့ -ေကာင္မေလး .. ဘာလုပ္ေနတာလဲ .. ေမွာင္ေနၿပီေလ”

ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းေကာင္ေလးႏွစ္ေယာက္ စက္ဘီးတစ္စီးနဲ႔ အနားကိုေရာက္လာၾက၏။ သိပ္မေ၀းေတာ့ေသာ ကၽြန္မအိမ္ကိုျပန္ပို႔ေပးမယ္ဟု ေျပာေတာ့ ကၽြန္မအလြယ္တကူေခါင္းညိတ္ခဲ့ပါသည္။ စိတ္ေတြလြင့္ေမ်ာေနတာကို ခုျမန္ျမန္ျဖတ္ၿပီး ျပန္မွပါပဲ။ မဟုတ္ရင္ ေတာ္ေတာ္နဲ႔ အိမ္ျပန္ေရာက္မွာမဟုတ္။

“နင္ ငါ့ေနာက္ကလိုက္စီးပါလား .. နင့္ဘီးကို ဒီေကာင္နင္းလိမ့္မယ္ေလ..လမ္းမွာ ငါနင့္ကိုေျပာစရာလည္းရွိလို႔ပါဟ”

သူဘာေတြေျပာမလဲ ကၽြန္မသိေနသျဖင့္ မလိုက္ခ်င္ပါ။ သို႔ေသာ္ ထိုသို႔ျငင္းလိုက္ရံုျဖင့္လည္း ၿပီးမွာမဟုတ္သျဖင့္ ရွည္ရွည္ေ၀းေ၀းေျပာမေနဘဲ သူေျပာတဲ့ အတိုင္းသာလုပ္ခဲ့သည္။ စိတ္ကေတာ့ တိမ္ေတြလိုသာ လြင့္ေမ်ာသြားခ်င္ေနတာ။ “အႏိုင္လိုခ်င္ခဲ့တဲ့ အရံႈးနဲ႔ရူး” ဆိုတဲ့ သီခ်င္းသံမွာပဲ နစ္ျမဳပ္ေနခ်င္တာ။ တစ္ခါကေတာ့ ကၽြန္မတကယ္ကို ရူးခဲ့ဖူးပါသည္။ ကိုယ့္အတြက္သာ ကိုယ္သိတတ္ၿပီး အၿမဲတမ္းႏိုင္ခ်င္ေနခဲ့တာ။ ႏိုင္ဖို႔အတြက္ဆို ညာတာ လိမ္တာ လွည့္ဖ်ားတာေတြ ဘာမဆို လုပ္ဖို႔ ကၽြန္မ၀န္မေလးခဲ့။

“နင္ ငါ့ကိုအေျဖေပးေတာ့ေလ .. ဒီေလာက္အခ်ိန္ဆဲြရရင္ေတာေရာေပါ့ဟာ”

ေတြ႔လား။ ဒီစကားေတြက စလာျပန္ၿပီ။ အရင္လိုသာဆို ဒီလိုစကားေတြကို ေက်နပ္ေနတတ္ၿပီး ဒီလိုလူေတြ အနားမွာအၿမဲရွိေနဖို႔ ကၽြန္မလိမ္ညာမိဦးမည္ထင္ပါသည္။ အခုေတာ့ အႏိုင္လိုခ်င္တာေတြမ်ားလြန္းၿပီး ရူးခဲ့ၿပီးၿပီမို႔ ဒီထက္ပိုၿပီးမရူးခ်င္ေတာ့ပါ။ ကၽြန္မေၾကာင့္ သူမ်ားကိုလည္း မရူးေစခ်င္ေတာ့ပါ။ အ၀ါေရာင္ကို ဆက္ၿပီးမႀကိဳက္ေတာ့ဘူးလို႔ ကၽြန္မဆံုးျဖတ္လိုက္ပါၿပီ။ ကၽြန္မေၾကာင့္ အ၀ါေရာင္ကို လူေတြမေကာင္းျမင္မွာကိုလည္း ကၽြန္မမလိုခ်င္ေတာ့ပါ။

“ဟင့္အင္း.. ငါနင့္ကိုမခ်စ္ဘူး ေဇာ္ ”
“ဟာ..နန္း”
“ငါ့ကို ဆက္ၿပီးေျပာမေနနဲ႔ေတာ့..ေနာက္လည္းမေျပာနဲ႔ေတာ့”
“ဒါေပမယ့္ အေၾကာင္းျပခ်က္ေလးေတာ့ ေျပာပါဦး..ငါဒီေလာက္ေမွ်ာ္လင့္ၿပီး ေစာင့္ခဲ့ၿပီးမွ .. ”

ကၽြန္မအိမ္ကိုေရာက္ၿပီ။ ေနာက္နားခပ္ခြာခြာကေန စက္ဘီးနဲ႔လိုက္လာတဲ့ ေဇာ့္သူငယ္ခ်င္းလည္းအနားကိုေရာက္လာၿပီ။ ကၽြန္မစက္ဘီးေလးကို သူ႔လက္ထဲကေန ေျပာင္းယူလိုက္သည္။ ေဆာက္တည္ရာမရ ေယာင္ခ်ာခ်ာမ်က္၀န္းေတြနဲ႔ၾကည့္ေနတဲ့ ေဇာ့္ကိုေတာ့ ခိုင္လံုေသာအေၾကာင္းျပခ်က္တစ္ခု ကၽြန္မေပးလိုက္ႏိုင္ပါသည္။ အနည္းဆံုးေတာ့ ကၽြန္မအတြက္ေပါ့ေလ .. အဲဒိအေၾကာင္းျပခ်က္က ခိုင္လံုပါသည္။

“ငါနင့္ကိုမခ်စ္ဘူးေဇာ္ .. ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ နင့္စက္ဘီးက အျပာေရာင္ေလးေလ”

4 comments:

  1. ဇာတ္လမ္းေလးက တို႐ွင္းၿပီး အေရးအသားေလးက ေကာင္းေတာ့ ဖတ္ရတာ အရသာ႐ွိတယ္ဗ်ာ ... ေနာက္ဆံုး
    ေပးလိုက္တဲ့ အေၾကာင္းျပခ်က္ေလးက မထင္မွတ္စရာပဲ ..
    နန္းညီရဲ႕ စိတ္ကူးအရမ္းေကာင္းတယ္ ..ခ်ီးက်ဳးပါတယ္

    ReplyDelete
  2. အ၀ါေရာင္က မနာလိုတာကို ေဖာ္ျပတဲ႔အေရာင္ဆိုတာ ၾကားဖူးတယ္...
    ဟုတ္မဟုတ္ေတာ႔ မသိ...
    အ၀ါႀကိဳက္တာခ်င္းေတာ႔ တူေနၿပီေနာ႔... :D

    ReplyDelete
  3. ဇာတ္လမ္းေလးကမုိက္တယ္... အေရးအသားေကာင္းတာကိုး......
    :D

    ReplyDelete
  4. ဒီ၀တၳဳေလးကိုေတာ့ အရမ္းသေဘာက်ၿပီး ႏွစ္သက္သြားတယ္၊ အေရးအသားက ဖြင့္ဆို႐ွင္းျပေရးထားထက္ စိတ္အလ်ဥ္ကို ေရးသားျခင္းမွာ သိပ္ကို ေကာင္းေနပါကလား၊ ၀ါရင့္စာေရးဆရာတစ္ေယာင္ကေရးတဲ့ သိပ္အဆင့္အတန္းျမင့္တဲ့ ၀တၳဳတစ္ပုဒ္ကို ဖတ္ေနရသလို ခံစားမိတယ္။ အခုလို ၀တၳဳမ်ိဳးေလး မ်ားမ်ားေရးဖို႕ တိုက္တြန္းပါရေစ။ အားေပးေနမယ္ ...။

    ReplyDelete

your comment please

Powered by Blogger.